1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer
Lapa atjaunota:
02-07-2024
Vārdadienas šodien: Halina, Ilvars, Lauma

Uzdrīkstējās un sāka visu no nulles

Covid laikā atvērt jaunu uzņēmumu un sākt ražošanu? Pesimists teiks – tas ir neprāts, savukārt optimists pierādīs, ka viss ir iespējams. Žīgurietis Artis Miņins acīmredzot ir optimists, jo jau divus gadus Žīguros, bijušajās “Žīguru MRS” galdniecības telpās, darbojas uzņēmums “Mi Ko Wood”. “Apvienojāmies divas ģimenes – Miņini un Kokoreviči, un tapa mūsu jaunais uzņēmums. Miljons ar ražošanu vēl nav nopelnīts, un tāds arī nebija mērķis, toties vismaz desmit jaunas darbavietas radītas. Un arī tas mūsu mazajos Žīguros nav maz,” ir pārliecināts jaunais uzņēmējs.

Kalpos Balvos

Tēvs Sergejs Mihalevičs, tiekoties ar Balvu novada domes priekšsēdētāju Sergeju Maksimovu un deputāti Svetlanu Pavlovsku, informēja, ka tuvākajā laikā plāno pārcelties uz dzīvi Balvos.

Tur īkšķus par Ukrainu!

24.februārī, tieši pēc gada, kad Krievijas bruņotie spēki sāka plaša mēroga iebrukumu Ukrainā, kas dienu no dienas nes nāvi un iznīcību, pasaulē, Latvijā, tostarp mūsu novadā, neizpalika dažādi pasākumi Ukrainas atbalstam. Piemiņas brīdī pie bijušās Tilžas internātskolas Ukrainas bēgļi kopā ar folkloras kopu “Sagša”, kā uzsvēra Tilžas kultūras un vēstures nama vadītāja Daiga Lukjanova, aizdedza svecītes ar cerību, ka gaismiņas sildīs ikviena sirdi.

Gada laikā nosvin divas kāzas

Ir zīmīgais 24.februāra vakars, un es ciemojos pie kādas jaunas, jaukas ukraiņu ģimenes mazā dzīvoklītī Balvos. 33 gadus jaunajai Taisijai Digoļanai un viņas vīram Andrijam, kuram ir 32, stāstāmā daudz. Mēs runājam par karu viņu mājās Ukrainā, par dzīvi šeit, Latvijā, un, protams, arī par pēdējā laika patīkamāko notikumu jauno cilvēku dzīvē – viņu kāzām.

Izstrādāts tūrisma zīmols

Pirms nedēļas Balvu novada Finanšu komitejas sēdē deputāti iepazinās ar informatīvo ziņojumu “Par Balvu novada tūrisma zīmola pamata koncepciju starptautiskās konkurētspējas veicināšanai”. Kompānijas “Wingspace” pārstāves Liene Kupča un Guna Akona, prezentējot Ziemeļlatgales tūrisma zīmolu, uzsvēra, ka vajag drosmi jaunradīt.

vadi

Veiksmes prognoze


.